Achizitii, fuziuni si preluari in industria pariurilor

Pentru un parior, poate parea de parca exista mai multe optiuni pentru cine sa apeleze pentru a-ti plasa pariurile decat pana acum, cu site-uri noi de la companii mici si mari care rasar la fiecare 5 minute. Exista chiar si acum furnizori de platforme sportive „in afara categoriei” care vor permite aproape oricine cu cateva citate sa infiinteze un nou brand in cateva saptamani.

Cu toate acestea, in acelasi timp, exista si un sentiment ca companiile mai mari se cumpara reciproc in mod regulat, pentru a nu spune nimic din ele care sa ridice intreprinderile mai mici care par sa se descurce bine pe termen scurt.

Asta duce, evident, la intrebari de ce se intampla asta. Este pur si simplu un caz al lumii pariurilor care actioneaza ca oricare alta afacere importanta, cu baietii mari care conduc drumul si se prind de noi proiecte care par sa aiba idei bune? Sau mai are de-a face cu acele companii mai mici care gasesc modalitati unice de a atrage clientii si marii case de pariuri care doresc sa obtina o parte din acea actiune?

In comparatie cu multe piete, concurenta din industria pariurilor este extrem de sanatoasa si acest lucru a fost ajutat doar de trecerea progresiva la jocurile de noroc online, unde costurile si restrictiile de acces sunt mai mici. Cu toate acestea, multi au spus acelasi lucru cu alte industrii in primele zile si exista deja o diviziune clara care apare intre companiile de pariuri colosale si restul. Daca aceasta diferenta continua sa se extinda, am putea observa un efect de omogenizare, ceea ce ar putea duce la o valoare mai scazuta pentru client pe termen lung.

Mergeri ale marilor companii de pariuri s-au intamplat de cand guvernul a decis sa permita caselor de pariuri sa deschida magazine pe strada inalta in 1961, dar este cu siguranta adevarat ca intelegerea unor fuziuni majore a fost un fenomen relativ recent, condus partial de mult venituri mai mari acum vazute prin jocurile de noroc la distanta.

Paddy Power si Betfair au existat destul de fericite unul langa altul, ca urmare a formarii acesteia din urma, in 2000, de exemplu, insa in 2016, s-a confirmat ca se vor contopi pentru a deveni o noua companie-mama cunoscuta sub numele de Paddy Power Betfair. Ce s-a schimbat in cei 16 ani intervenenti pentru a insemna ca au simtit ca au nevoie sa combine fortele?

Știri relevante