Ce zic pariorii despre casa de pariuri Betfair

Care este exact un forum al „Feedback-ului site-ului” daca Betfair in sine nu ia in considerare niciun fel de aparenta a feedback-ului primit si nici problemele raportate? Aceasta lipsa de raspuns ii descurajeaza pe ceilalti sa contribuie la forum si, prin urmare, problemele care pot fi comune pentru multi utilizatori nu sunt raportate in mare parte sau, daca sunt oferite rapoarte izolate, aproape ca nimeni nu are rost sa spuna „da, si eu”.

Mai gaseste cineva ca raportarea problemelor catre persoanele care ajuta la chat implica, in general, un proces obositor de a parcurge straturi de explicatii, urmate de raspunsuri pre-scriptate inainte ca o problema sa fie chiar pe jumatate inteleasa, apoi urmarirea pentru a rezolva lucrul este care lipseste frecvent si nimeni nu isi asuma proprietatea asupra problemelor astfel raportate.

Chiar daca solicit un numar de referinta, de obicei, consider ca raportarea aceleiasi probleme tehnice nerezolvate saptamani sau luni mai tarziu are ca rezultat trecerea exacta a aceluiasi proces de lucru ca si de la zero. Ati crede ca o echipa de ajutor ar avea cel putin o lista de probleme cunoscute si raportate anterior ca sa functioneze ca punct de plecare de baza, cu atat mai putin capacitatea de a ridica probleme raportate de acelasi utilizator ajutat de un numar de referinta dat la momentul respectiv. .

Poate ca le-a pasat putin la un moment dat (imi amintesc ca personalul Betfair a postat pe forum), dar in ultimii ani au decis ca forumul nu merita nimic pentru ei si il ignora, iar singurul motiv pentru care mai avem un site sectiunea de feedback se datoreaza faptului ca nu se deranjeaza suficient de mult pe forum pentru a sterge aceasta sectiune. Asa cum este, nu vad niciun rost.

Si sunt de acord ca Betfair nu este util cand vine vorba de feedback. I-am contactat despre trei probleme anul trecut si in toate trei le-am dedicat mult timp pentru a-i ajuta sa vada si sa inteleaga problema, dar pana la urma niciuna dintre ele nu a fost rezolvata si nu am mai auzit de la ele dupa obligatoriu „Multumesc pentru feedback-ul dvs. Vom analiza „raspunsul”. S-a ajuns acum la punctul in care abia daca raportez chestii pentru ca oricum nu mai face nimic despre asta? (Si, in general, sunt cineva care raporteaza intotdeauna chestii, pentru ca stiu ca majoritatea oamenilor nu o vor face).

Știri relevante