Menu

Cine castiga restul meciului casa pariurilor online

Cine castiga restul meciului casa pariurilor online

Pariurile care se refera la „Restul jocului” sau similare vor lua in considerare numai rezultatele omologate pe Casa Pariurilor si evenimentele obtinute din momentul plasarii pariului pana la sfarsitul intervalului de timp enumerat, ignorand astfel orice aparitii inregistrate inainte de momentul plasarii si acceptarii pariului.

Pariurile pe anumite intervale de timp/intervale (de exemplu: rezultatul jocului intre 60:00-89:59), vor lua in considerare numai rezultatele si aparitiile acumulate in intervalul de timp/intervalul specificat. Decontarea nu va lua in considerare alte puncte/goluri/evenimente inregistrate din alte parti ale evenimentului/jocului in afara intervalului de timp/interval specificat, inclusiv timpul de oprire/prejudiciu, cu exceptia cazului in care este specificat.

Joc – Echipa va castiga restul meciului (inclusiv OT) (Scor actual x:x) pe Casa Pariurilor

  • Scorul actual afiseaza echipa gazda pe primul loc, echipa oaspete a doua.
  • Optiunile tale de pariu sunt Acasa; A desena; Departe
  • Preziceti echipa care va castiga restul jocului sau o remiza.
  • Pe baza punctelor inscrise in perioada dintre momentul in care este plasat pariul si sfarsitul jocului.
  • Orice puncte inregistrate inainte de plasarea pariului nu vor fi luate in considerare.
  • Orele suplimentare incluse.

Meciul consta din doua reprize de 45 de minute cu o perioada de odihna de 15 minute intre ele.

Fiecare echipa poate avea minimum 11 jucatori (inclusiv 1 portar care este singurul jucator care are dreptul sa manipuleze mingea in careul de 18 metri) si sunt necesari minimum 7 jucatori pentru a constitui un meci.

Terenul trebuie sa fie din iarba artificiala sau naturala. Dimensiunea terenurilor este permisa sa varieze, dar trebuie sa fie intre 100-130 de metri lungime si 50-100 de metri latime. Terenul trebuie, de asemenea, marcat cu o forma dreptunghiulara in jurul exteriorului care arata in afara limitelor, doua cutii de sase metri, doua cutii de 18 metri si un cerc central. Un loc pentru un penalty plasat la 12 metri de ambele goluri si de cercul central trebuie, de asemenea, sa fie vizibil.

Mingea trebuie sa aiba o circumferinta de 58-61 cm si sa aiba forma circulara.

Fiecare echipa poate numi pana la 7 jucatori inlocuitori. Inlocuirile pot fi facute in orice moment al meciului, fiecare echipa putand efectua maximum 3 inlocuiri de fiecare echipa. In cazul in care toti cei trei inlocuitori sunt inlocuiti si un jucator trebuie sa paraseasca terenul pentru accidentare, echipa va fi fortata sa joace fara un inlocuitor pentru acel jucator.

Fiecare joc trebuie sa includa un arbitru si doi arbitri asistenti. Este datoria arbitrului sa actioneze ca cronometru si sa ia orice decizii care ar putea fi necesare, cum ar fi faulturi, lovituri libere, aruncari de la margine, penalitati si adaugate la timp la sfarsitul fiecarei reprize. Arbitrul poate consulta arbitrii asistenti in orice moment al meciului cu privire la o decizie. Este datoria arbitrului asistent sa repereze offside-urile in meci (vezi mai jos), aruncarea de la margine pentru oricare echipa si, de asemenea, sa asiste arbitrul in toate procesele de luare a deciziilor, acolo unde este cazul.

Daca jocul trebuie sa se indrepte catre prelungiri ca urmare a egalitatii ambelor echipe intr-un meci, se vor adauga 30 de minute sub forma a doua reprize de 15 minute dupa cele 90 de minute alocate.

Daca echipele sunt inca egale dupa prelungiri, atunci trebuie sa aiba loc lovituri de departajare.

Intreaga minge trebuie sa treaca linia portii pentru ca ea sa se constituie ca poarta.

Pentru greselile comise un jucator poate primi fie un cartonas galben, fie un cartonas rosu, in functie de gravitatea greselii; acest lucru se rezuma la latitudinea arbitrului. Galbenul este un avertisment, iar un cartonas rosu este o demitere a jucatorului respectiv. Doua cartonase galbene vor fi egale cu unul rosu. Odata ce un jucator este exclus, acesta nu poate fi inlocuit.

Daca o minge iese din joc de un adversar in oricare dintre liniile laterale, atunci este data ca aruncare inauntru. Daca iese din joc de un jucator care ataca pe linia de baza, atunci este o lovitura de poarta. Daca vine de pe un jucator in aparare, este o lovitura de colt.

Știri relevante