Menu

Cum contactezi angajaţii de la Winmasters

Cum contactezi angajatii de la Winmasters

Cum contactezi angajaţii de la Winmasters

Cea mai rapidă cale de a găsi răspuns la problema pe care o aveţi este să vă uitaţi pe secţiunea de „Întrebări frecvente”. Dacă nu aţi găsit ceea ce căutaţi, contactaţi departamentul potrivit problemei pe care o aveţi cu specificarea informaţiilor necesare care se regăsesc în formularul de contact.

Serviciul de Asistenţă Clienţi de la Winnmasters, poate fi contactat telefonic, prin email sau prin live chat.

Asistenţa telefonică poate fi obţinută la numărul de telefon 0318 600 444, apelabil din orice reţea, din ţara sau din străinătate. Este în limba română, zilnic de luni până duminică în intervalul orar 09. 00-23. 00.

Asistenţa prin e-mail se obţine prin completarea formularului de contact sau pe direct pe adresa de e-mail support@winmasters.ro. Este în limba română, zilnic de luni până duminică în intervalul orar 09. 00-23. 00. Asistenţa pe e-mail internaţională în limba engleză este disponibilă 7 zile pe săptămână, tot în intervalul orar 09. 00-23. 00.

Winmasters deţine un centru de asistenţă modern

Asistenţa pe chat în timp real este în limba română, de luni până duminică, între orele 10. 00-22. 00.

Pentru o cât mai bună eficienţă, de fiecare dată trebuie să aveţi pregătite informaţiile legate de numele de utilizator, adresa de e-mail folosită la crearea conţului, datele de identificare ale titularului contului.

Un alt loc în care se pot obţine informaţii, este forumul Winmasters unde se pot posta întrebări, iar în cel mai scurt timp, un membru al staffului Winmasters va încerca să ajute. Tot pe forum pot fi citite şi impresii şi păreri, pentru a vedea ce au experimentat alte persoane.

Cea mai rapidă şi accesibilă cale de a lua legătura cu cineva din stafful Winmasters este serviciul de Live Chat. Acesta poate fi accesat din opţiunea „Contactaţi-ne” sau a opţiunii „Ai nevoie de ajutor”.

Serviciul de email este şi el destul de prompt în ceea ce priveşte răspunsul la întrebările avute. Astfel, dacă scrieţi în miez de noapte, veţi primi un răspuns a doua zi dimineaţa, dar dacă scrieţi în timpul programului de lucru, răspunsul va veni în cel mult 2-3 ore.

 

Știri relevante