Menu

Cum iei legatura cu angajaţii Casa Pariurilor

Cum iei legatura cu angajatii Casa Pariurilor

Casa Pariurilor asigură cele 3 canale minime de comunicare

Trebuie spus că nu există un serviciu de live chat, dar se poate lua legătura cu stafful celor de la Casa Pariurilor prin mai multe modalităţi. Astfel:

– Prin email-la adresa office@casapariurilor. ro

– Telefonic.

– La sediul casei de pariuri.

În cazul în care alegeţi să trimiteţi un mail, răspunsul trebuie s ail primiţi în aceeaşi zi. Dacă aveţi nevoie neapărată nevoie de un răspuns din partea celor de la Casa Pariurilor, cel mai indicat este să îi contactaţi telephonic. Programul de funcţionare nu este specificat, plus că nu se ştie cât de capabili sunt operatorii de la acest serviciu.

Practic, clienţii nu au la dispoziţie decât o singură modalitate de contact, emailul, neexistând un chat rapid.

De altfel, unul dintre criteriile de care trebuie să ţineţi cont atunci când vreţi să vă deschideţi un cont la o casa de pariuri, este unul care este neglijat de mulţi pariori, şi anume, serviciul de relaţii cu clienţii. De ce? Pentru ca în cazul în care va confruntaţi cu o problemă, să aveţi la cine să apelaţi. De aceea, prezenţa unui serviciu de live chat sau a unui serviciu telephonic în limba romană este un mare avantaj, pentru ca dacă emailul este modalitatea de legătură, nu vreţi să aşteptaţi cu zilele ca să primiţi un răspuns.

Serviciul de live chat indisponibil la Casa Pariurilor

De aceea, cum Casa Pariurilor nu are un serviciu de live chat, nu prea este indicat să va deschideţi un cont la ei.

Dacă totuşi v-aţi făcut un cont la Casa Pariurilor, şi aţi întâmpinat o problemă, şi aţi solicitat ajutor prin intermediul adresei de email, trebuie să ştiţi ca timpul mediu de aşteptare până la primirea unui răspuns este de maxim 24 de ore de obicei, dar uneori poate dura şi mai mult.

Ca să puteţi face o comparaţie, dacă la Casa Pariurilor trebuie să aşteptaţi undeva până la 24 de ore pentru primirea unui răspuns la o solicitare sau o problemă pe care om aveţi, solicitare făcută pe mail, în lipsa unui serviciu de live chat, în cazul caselor de pariuri care au un astfel de serviciu, timpul mediu de aşteptare este de câteva minute.

Mai nou datorită apariţiei a tot mai multor modalităţi de chat pe casa pariurilor aveţi şansa să discutaţi cu angajaţii pe skype, whatsapp şi alte aplicaţii din sfera.

Știri relevante