De ce nu mai pot intra in contul netbet

Se pare ca contul meu ar fi aproape sortat, am putut depune si miza pe care nu am putut sa o fac pana astazi. Individul de la telefon a fost extrem de util! A fost politicos si productiv chiar si a mers la efortul de a ma suna cand mi s-a promis.

Am acceptat acum depozitul initial si, prin urmare, bonusul adaugat; asa ca, de indata ce castigurile initiale vor fi creditate asa cum am promis (mi s-a spus ca acest lucru se va face in scurt timp), voi posta aici pentru a incheia medierea.

Avand in vedere progresele pe care le-am facut astazi, nu ma astept ca acest lucru sa dureze mult, sunt pentru prima data speranta ca acest lucru va fi sortat! Va multumesc din nou persoanei fizice de pe linia telefonica NetBet si va voi actualiza cand se poate inchide cazul.

Ne bucuram sa auzim ca sunteti multumit de serviciile noastre.

Am observat ca v-ati inregistrat cu succes solicitarea de retragere la 01.03.14.

Va rugam sa retineti ca castigurile dvs. vor fi procesate conform procedurii noastre interne.

Aveti grija ca veti fi informati prin e-mail cu privire la detaliile validarii cererii de retragere

Contul meu pare sortat acum, cu toate acestea am cerut o retragere severa zile in urma si mi s-a solicitat sa prezint un ID si o copie a cardului. Am facut asta imediat. Acum, dupa o intarziere suplimentara, doresc copii ale extraselor bancare, nu sunt sigur ca ma bucur ca trimit atat de multe informatii personale catre aceasta companie, chiar si cu bucati reziduate asa cum au sugerat. Cu siguranta, cardul de identitate si de depozit este tot ce trebuie sa aiba copii de pe netbet.

Știri relevante