Menu

Ghid pentru apelarea serviciului de suport

Ghid pentru apelarea serviciului de suport

Din cauza posibilelor probleme tehnice sau de orice altă natură care ar putea să apară, atunci când intraţi pe site-ul Casei de pariuri. ro, va trebui să luaţi legătura cu serviciul de relaţii cu clienţii.

Există mai multe posibilităţi de a intra în contact cu cineva din stafful Casei de pariuri

Dacă întâmpinaţi probleme:

– Casei de pariuri Live Chat-unde puteţi discuta în limba romană cu un operator. În schimb, nu este menţionat un program de funcţionare, dar, totuşi, acest serviciu este disponibil dimineaţa şi până seară la ore destul de înaintate. Pentru a accesa acest serviciu, daţi pe click pe o iconiţă situată în partea dreaptă sus a site-ului. Această metodă combină avantajul comunicării în timp real cu cel al corespondenţei în scris.

– Mai puteţi lua legătura prin intermediul Whattsup, la numărul de telefon 0725 154 154. Acest serviciu este exclusiv destinat chatului, lucru care înseamnă ca operatorul va răspunde în scris.

– Puteţi lua legătura cu cineva din stafful Superbat prin mail: adresa de mail este suport@casadepariuri. ro şi veţi primi un răspuns în câteva ore, indiferent de solicitarea pe care o aveţi.

– Suportul telefonic este încă o altă modalitate de a contacta Casei de pariuri şi un oprator va va răspunde la orice oră din zi sau din noapte la numărul de telefon 1226. Această se poate spune ca este metodă ideală de a intra în contact cu un operator de la Casei de pariuri, indiferent de oră la care faceţi apelul.

Cum se ia legătura cu asistentă unei case de pariuri online

Cu alte cuvinte, puteţi lua legătura cu cineva de la Casei de pariuri prin multe metode, la orice oră din zi sau din noapte, lucru care constituie un avantaj pentru agenţie. Ce se mai poate spune despre contactul prin telefon este ca răspunsurile nu sunt la fel de robotice ca la alte agenţii, dar, în cazul unor probleme tehnice sau a unor buguri, durează destul de mult până operatorul va înţelege exact despre ce problemă este vorba.

În meniul secundar al site-ului se afla opţiunea “ajutor”, unde veţi găsi mai multe informaţii despre serviciul de relaţii cu clienţii. Tot aici se găseşte şi o listă cu cele mai frecvente întrebări şi răspunsurile la acestea.

Știri relevante