Parierea pe cote la competii mai putin populare

Daca un rezultat are sanse de egalitate si credeti ca rezultatul are aproximativ o sansa uniforma de a se intampla, atunci nu este pariul potrivit. Daca cotele sunt mai bune decat 50:50 si credeti ca exista o sansa uniforma, atunci acesta este momentul pentru a lua pretul.

Faceti propriile cercetari si faceti-va propria predictie, apoi mergeti si cautati cote care sa bata asta. Incercati sa va oferiti un punct de referinta, spuneti cu 20% mai bine decat propriul ghicit. Daca ramaneti in timp ar trebui sa insemne ca atunci cand castigati valoarea dvs. de plata este mai mare, iar in timp, acest lucru va ofera mai multe sanse de a obtine un profit.

Iata un exemplu, credeti ca sansele ca evenimentul sa se intample este de 5/1. In acest caz, ar trebui sa cautati un pret de 6/1 sau mai mult, acest lucru va va oferi 20% in plus pentru propria dvs. presupunere.

Pentru rezultate mai obscure si rare site-urile de pariuri sunt mai putin sigure la stabilirea pretului, pana la urma totul este relativ si daca nu s-a intamplat ceva inainte, sunt mai incerti de unde sa stabileasca pretul.

Cel mai bun exemplu in acest sens este atunci cand Leicester a castigat Premier League englez in 2016. Casele de pariuri l-au evaluat pe Leicester la 5000/1 pentru a castiga liga la inceputul sezonului. Daca te gandesti la acele sanse, inseamna ca in 5000 de ani Leicester (sau o echipa ca Leicester) ar castiga liga o singura data. Aceasta inseamna ca, daca Premier League ar fi functionat de la prima construire a Piramidelor in Egipt, atunci Leicester nu ar fi trebuit sa castige liga. In vizor, acest lucru pare acum ridicol si acei putini jucatori norocosi care au sustinut Leicester au batut cu adevarat sansele.

Daca ar fi sa sprijiniti fiecare echipa in fiecare an la 1000/1 sau mai multe sanse de a castiga o liga, cred ca ar fi mai probabil sa castigati o data la fiecare mie de ani. Apoi, din nou, daca dureaza 100 de ani, vei fi mult timp mort si mult mai sarac. Desigur, evenimentele rare au cote mari, iar pentru ca aceasta strategie sa functioneze, trebuie sa plasati o multime de aceste pariuri la preturi mari, in speranta ca unul ocazional va plati.

Cealalta optiune este sa cautati evenimente greu de prevazut. Alegerile prezidentiale ale SUA din 2016 sunt un bun exemplu in acest sens. Toate sondajele au sugerat o victorie a lui Hilary Clinton, insa Donald Trump a castigat majoritatea locurilor, deci cum s-a intamplat asta? Aceasta este din nou la eroarea umana.

Știri relevante