Menu

Poate vom beneficia de revista pariorilor superbet

Pariubet_Default_image

Marcello Magaletti cu privire la revista pariorilor superbet: In timp ce ne-am inteles bine clientii online si i-am recompensat cu bonusuri si promotii, clientii de retail aveau tendinta de a fi anonimi. Au intrat in magazin, au pariat cu bani cash si au plecat. De asemenea, echipa noastra de conducere a fost internationala si nu aprofundata cu pietele locale. Deoarece nu aveam idee cine sunt clientii nostri de vanzare cu amanuntul, nu am putut construi produse si servicii care sa le satisfaca.

Cum a trecut Superbet de la a vorbi despre obsesia clientilor la a o aplica efectiv in luarea deciziilor de zi cu zi in revista pariorilor superbet ce este un proiect de viitor.

Bob Barthelmes: Johnny Hartnett se uita la cum sa defineasca mai bine cine este clientul sau si cauta o perspectiva externa si lideri de gandire din industrie care ar putea ajuta. Am prezentat AWS Superbet si au facut un atelier de o zi cu Johnny si echipa lui care lucreaza la revista pariorilor superbet. Din acel atelier, au iesit cu cateva idei foarte concrete, specifice, pe care le-au putut implementa in doar 90 de zile. Acest lucru a avut un impact extraordinar asupra cresterii afacerii lor si asupra loialitatii bazei de clienti existente.

Poate vom beneficia de revista pariorilor superbet

Unul dintre principalele beneficii ale programului AWS Digital Innovation este ca adopta o abordare de a-l privi din perspectiva clientului si apoi lucreaza inapoi, ceea ce cred ca echipa de management de la Superbet l-a apreciat cu adevarat daca s-ar reusii revista pariorilor superbet.

Nu puteti entuziasma clientii daca oferiti aceleasi servicii mereu. Prin urmare, este in ADN-ul nostru sa inovam continuu si sa oferim clientilor lucruri noi care sa-i faca sa spuna Super!

Marcello Magaletti: AWS ne-a impins sa ne gandim nu doar la Superbet, ci si la viata clientilor si la ceea ce este bun pentru ei. Am invatat o multime de lucruri despre ce inseamna obsesia clientilor pentru Amazon – personificarea gandurilor, obiceiurile si preferintele clientului, intelegerea lor profunda intr-un mod pe care nu l-am facut niciodata inainte si lucrand inapoi din aceasta perspectiva. Am vorbit adesea despre obsesia clientilor, dar ne-a fost greu sa o aplicam de zi cu zi.

Cum a procedat Superbet sa colecteze date de la clientii care erau in esenta anonimi.

Johnny Hartnett: Am creat un program de loialitate numit Super Club. Le-am oferit clientilor din reteaua noastra de retail un card de fidelitate si le-am oferit produse si bonusuri. Pe langa beneficiile experientei clientilor, programul ne-a ajutat si sa indeplinim cerintele privind cunoasterea clientului (KYC) si anti-spalarea banilor (AML).

Știri relevante