Wizabet

Am fost atat de aproape de depunere si mi-am spus „Google it’’ si bam. Sunt persoane care nu s-au putut retrage timp de 2 luni. Multumesc WIZABET pariul pentru a pune pe ppl in dificultate. Uita-ma!

Buna, numele meu de utilizator este carabet. Si eu am fost inselat de acest site. Nu au fost creditate pariuri castigatoare, atunci am facut cererea de a-mi retrage fondurile si a trecut aproape o luna si nu am primit inca nimic. Sunt adevarati escroci. Scuze daca am facut unele greseli, dar engleza mea nu este perfecta.

Numele meu de utilizator este geo.masse5656 pe Cresusbet si Wizabet (aceasi operatori). Am solicitat retragerea fondurilor mele, acum 45 de zile. Nu mi-am primit inca banii. Le-am trimis e-mail de peste 100 de ori si nu am primit niciun raspuns. Nu juca pe acest site !!!!!

Numele meu de utilizator este Erramuntxo87 pe Wizabet. Am solicitat retragerea fondurilor mele pe 12 august, acum 51 de zile. Nu mi-am primit inca banii. Le-am trimis e-mail de peste 40 de ori si nu am primit niciun raspuns. Nu te juca, este o inselatorie.

Va multumim foarte mult pentru depunerea reclamatiei dvs. Imi pare foarte rau sa aud despre problema ta. Vom contacta cazinoul si le vom cere sa faca lumina in aceasta chestiune, dar inainte de a o face, ati putea confirma ca ati trecut cu succes procesul KYC (verificare)? Daca ati primit un e-mail de confirmare de la cazinou, va rugam sa il trimiteti la petronela.k@casino.guru (impreuna cu orice alte comunicari relevante).

Am inteles corect ca metoda de plata aleasa a fost transferul bancar si retragerea este inca in asteptare in contul dvs. si nu a fost niciodata procesata?

Sper cu adevarat ca va vom putea ajuta sa rezolvati aceasta problema cat mai curand posibil. Asteptam cu nerabdare vesti de la tine.

O mie de multumiri. Basel, pentru raspunsul tau. Ati putea trimite captura de ecran a reclamatiei la adresa mea de e-mail petronela.k@casino.guru? Nu am putut sa-l deschid. De asemenea, inteleg ca nu ati plasat niciun pariu, a fost solicitata retragerea imediat dupa depunere? Avem de-a face cu o rambursare, nu cu o victorie, nu?

Ma voi ocupa de reclamatia ta. Cred ca stiu unde este problema. Aproape toate cazinourile au un termen in T&C care precizeaza ca, daca depui bani la cazinou, nu vei putea face o retragere fara sa pariezi fondurile din motive impotriva spalarii banilor. Am gasit urmatoarea regula:

„9.11 Atunci cand un titular de cont doreste sa retraga fonduri pe care le-a depus in contul sau Wizabet, dar nu a pariat cel putin o data suma depozitului, Wizabet va refuza retragerea din motive AML (anti-spalarea banilor).

Voi contacta cazinoul si voi vedea ce se poate face deoarece aveti o problema cu jocurile de noroc, dar ma tem ca va trebui sa pariati fondurile o data, asa cum se precizeaza in T&C.

Am incercat sa contactez cazinoul de mai multe ori, dar nu a putut raspunde. Ma tem ca nu se poate face mare lucru fara cooperarea lor. Voi marca reclamatia ca „nerezolvata” in sistemul nostru. Inteleg, aceasta nu este o solutie satisfacatoare la problema ta. Cu toate acestea, scaderea scorului cauzata de reclamatiile nerezolvate ar putea ajuta la schimbarea abordarii cazinoului. Daca cazinoul decide sa reactioneze, vom redeschide reclamatia si veti fi anuntat prin e-mail. Intre timp iti recomand sa faci o plangere.

Pariubet_Default_image

Bonusul curent existent pe site-ul casei de pariuri