Menu

Superbet club doavda rasplatirii loialitatii pariorilor

Pariubet_Default_image

Marcello Magaletti: Lucrand conventional, un proiect precum Super Club ar fi implicat o mare parte a organizatiei si ar fi mers destul de incet. In schimb, am folosit abordarea AWS pentru echipe mici. Am imprumutat personal AWS, care a zburat din SUA si Marea Britanie la centrul nostru de dezvoltare din Zagreb, Croatia, pentru a umple golurile pe termen scurt. Acest lucru sa dovedit extrem de util, dincolo de scopul acestui proiect. Lucrul cot la cot cu echipa AWS ne-a aratat cum sa ne planificam mai bine, sa ne structurem echipele si sa producem ceva real. A fost o experienta puternica pentru noi toti.

Johnny Hartnett: Cand am inceput cu superbet club, aveam aproximativ 150.000 de utilizatori activi lunar, cu scopul de a ajunge la un milion. Dupa ce am fost siguri ca tehnologia din spatele Super Club functioneaza, am promovat-o cu reclame TV nationale si am primit 100.000 de inscrieri in doua saptamani. Acest lucru a fost incredibil, avand in vedere ca programul de loialitate a fost doar un balon de discutii cu cinci luni mai devreme. Calatoria de la idee la livrare a fost foarte rapida si a facut o mare diferenta pentru baza noastra de clienti si afaceri.

Superbet club doavda rasplatirii loialitatii pariorilor

Acum avem 250.000 de utilizatori activi lunar, cu 70% online si 30% retail, iar implicarea pe care o obtinem prin Super Club este cu un ordin de marime mai mare decat inainte. Desigur, Covid a supraalimentat afacerile online, deoarece reteaua noastra de retail a fost inchisa pentru cea mai mare parte a sase luni. Dar Super Club ne-a ajutat sa ne asiguram ca clientii nostri de vanzare cu amanuntul au ales superbet club, mai degraba decat unul dintre numerosii nostri concurenti online. Deoarece i-am facut deja KYC si i-am recompensat, tranzitia a fost fara probleme. Acest lucru a fost extrem de important pentru sustinerea afacerilor in timpul crizei alaturi de superbet club.

Marcello Magaletti: Chiar daca Super Club a fost conceput pentru a ne ajuta sa intelegem mai bine clientii nostri de retail cy superbet club, a avut atat de mult succes incat l-am extins si la clientii nostri online. Colectam mai multe date despre obiceiurile si preferintele lor si construim produse care se potrivesc cu adevarat nevoilor clientilor nostri.

Care a fost cea mai mare surpriza pe care au dezvaluit-o noile date. Johnny Hartnett: Am fost surprinsi de numarul de clienti online care viziteaza si reteaua de retail. Clientii multicanal sunt cei mai valorosi si acum ca stim cine sunt, ii putem servi mai bine. Acest lucru a fost transformator pentru experienta noastra de brand si pentru oferta noastra de vanzare cu amanuntul. A avea date pentru a identifica cea mai profitabila cohorta a noastra a fost esentiala, schimband modul in care investim si ne gandim la operatiunile noastre de zi cu zi.

Știri relevante