Utilizarea eficienta a promotiilor caselor de pariuri

Utilizati Oferte de pariuri si promotii cu cele mai multe promotii incearca sa va faca sa pariati pe liniile cu marja mare. Aproape fiecare casa de pariuri efectueaza bani inapoi, pariuri gratuite sau bonusuri pe acumulatori si piete cu rezultate multiple, cum ar fi marcatorul de goluri, punctaj corect etc. tot castiga profit. Acest lucru nu inseamna ca nu ar trebui sa luati oferte, daca doriti sa plasati un ACCA sau un prim pariu de gol, atunci puteti sa luati si oferta pentru a obtine o valoare mai buna. Incercati insa sa nu faceti inversul si lasati promotia sa fie motivul pentru care plasati pariul. Decideti pariul pe care il doriti si apoi cautati oferta care va adauga cea mai mare valoare.

Pentru marile evenimente si turnee sportive majore, rezervarile vor rula linii directe drepte cu marja scazuta, de ex. “cele mai bune cote la toate echipele pentru a castiga Premier League”. Ei fac acest lucru pentru a incerca sa va puna pe usa, in speranta ca veti continua jocuri de noroc cu ei in toata liga sau turneul. Acestea sunt cele mai bune oferte de luat si ar trebui sa faceti acest lucru ori de cate ori sunt disponibile.

Cote la scara mare cu preturile comerciantilor sunt doar umane si indiferent de cata experienta au si cate resurse au acces la acestea sunt in continuare in masura sa greseasca. Chiar si preturile stabilite de un program de calculator impun persoanelor sa introduca parametrii si acest lucru inseamna ca nu exista un mijloc infailibil de stabilire a preturilor.

Preturile tind sa fie stabilite excesiv de optimist, adica cartea presupune ca rezultatul este mai probabil sa se intample decat sugereaza probabilitatea. Puncterii care pot utiliza cunostinte unice despre piete pot observa costuri excesive si obtine profituri consistente. Pentru a face acest lucru, trebuie sa va ganditi dincolo de forma standard, istorie si statistici (cartea are multe resurse mult mai mult decat voi) si, in schimb, sa va ganditi la factori mai subiectivi care ar putea avea un rezultat. Sa spunem ca pariati pe un sofer pentru a castiga un Grand Prix, dar ati auzit ca un membru al familiei a murit in saptamana precedenta. Acest factor unic ar putea avea un impact masiv asupra rezultatului, dar poate sa nu se reflecte in sansele care depind mai mult de factori obiectivi, cum ar fi forma.

Știri relevante